Verzend beleid
Alle bestellingen worden op dezelfde werkdag verwerkt voor bestellingen die voor 23.59 uur CET zijn geplaatst (behalve in het weekend en op feestdagen), na ontvangst van uw orderbevestiging per e-mail. U ontvangt een nieuw bericht wanneer uw bestelling is verzonden.
Verzending
Wij streven ernaar uw bestelling te leveren op het afleveradres dat u opgeeft bij het plaatsen van uw bestelling.
Wij kunnen u op de hoogte stellen als wij verwachten de verwachte leveringsdatum te overschrijden, maar wij zijn niet aansprakelijk jegens u voor enig verlies, aansprakelijkheid, kosten, schade of kosten als gevolg van enige vertraging in de levering voor zover wettelijk toegestaan
Het is mogelijk dat wij op bepaalde locaties geen producten kunnen leveren. In dergelijke gevallen zullen wij u informeren en ervoor zorgen dat de bestelling wordt geannuleerd en terugbetaald, of dat de bestelling op een ander door u bevestigd afleveradres wordt geleverd.
Het risico van het product gaat op u over bij levering op het afleveradres, tenzij de levering wordt vertraagd omdat u uw verplichtingen onder deze Voorwaarden niet bent nagekomen. Het risico gaat over op de datum waarop de levering zou hebben plaatsgevonden indien u uw verplichtingen niet was nagekomen.
Als u niet in staat bent de levering of het ophalen van uw bestelling te accepteren, kunnen wij u een kaart geven met instructies voor een nieuwe levering of ophalen door de vervoerder.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met een volgnummer waarmee u de status ervan kunt controleren. Het duurt maximaal 24 uur voordat de traceer informatie beschikbaar is.
Als u uw bestelling niet binnen 10 dagen na ontvangst van uw verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lyndo.nl met uw naam en bestelnummer en wij zullen de zaak voor u onderzoeken.
Terugbetalingen, retourzendingen en omruilingen
Wij accepteren retourzendingen tot 14 dagen na levering als het artikel ongebruikt is, in originele staat verkeert en voldoet aan ons retourbeleid. We zullen het volledige bedrag van de bestelling terugbetalen. Zie ons volledige retourbeleid voor meer informatie.
Als uw bestelling beschadigd aankomt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@lyndo.nl met uw bestelnummer en een foto van de toestand van het artikel. Wij zullen dit zo snel mogelijk behandelen en ons best doen om een bevredigende oplossing te vinden.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via info@lyndo.nl