Meteen naar de content

Gratis verzending Nederland & België 🚚

Voor 23:00 besteld = Vandaag verzonden

klantenservice@lyndo.nl

    Retour beleid

    Retour beleid

    Overzicht

    Ons Retourbeleid is 14 dagen geldig. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds u uw bestelling heeft ontvangen kunnen wij geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

    Om in aanmerking te komen voor een Retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen het moet ook in de originele verpakking zitten.

    Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke artikelen zoals voedsel, bloemen, kranten en tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Wij accepteren ook geen intieme of sanitaire artikelen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

    Extra niet-retourneerbare artikelen:

    • Cadeaubonnen.
    • Downloadbare software producten.
    • Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten.
    • Goederen die in de uitverkoop of in het kader van een kortingsactie worden gekocht.
    • Om uw retourzending te voltooien, hebben we een aankoopbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

    U mag uw aankoop niet terugsturen naar de fabrikant.

    Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt gegeven:

    Boek met duidelijke tekenen van gebruik CD, DVD, VHS-tape, software, videospelletjes, cassettebandjes of vinylplaten die geopend zijn. Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant. Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd.

     

    Referenties

    Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij laten u ook weten of wij uw terugbetaling accepteren of afwijzen.

    Als uw terugbetaling wordt aanvaard, wordt deze verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze bijgeschreven.

    Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen

    • Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, moet u eerst uw bankrekening opnieuw controleren.
    • U moet dan contact opnemen met uw creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
    • Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
    • Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lyndo.nl

    Koopwaar

    Alleen goederen tegen de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Verkoop artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

     

    Uitwisseling

    Wij ruilen goederen alleen om als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op Infolyndonederland@gmail.com en wij zullen u helpen.

     

    Gift

    Als het artikel bij aankoop als geschenk was gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon per post.

    Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als cadeau, of als de cadeau gever de bestelling naar hem heeft laten sturen om deze later aan u te geven, sturen wij een terugbetaling naar de cadeau gever en wordt deze op de hoogte gesteld van uw retourzending.

     

    Retourzending

    Om uw product te retourneren, stuurt u een e-mail naar Infolyndonederland@gmail.com. Wij zullen u vanaf daar bijstaan.

    U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten in verband met het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling

    Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde artikel u bereikt variëren.

    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzenddienst te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

    Heb je hulp nodig?

    Neem contact met ons op via Infolyndonederland@gmail.com of vul het formulier in op https:/lyndo.nl/contact/ voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

    Gratis verzending

    Altijd snel en gratis geleverd met PostNL in heel Nederland en België!

    Abboneer

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste Lyndo deals!

    24/7 Klantenservice

    Onze klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar om jou vragen te beantwoorden!