Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, u kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Maar er zijn enkele voordelen als u een account bij ons heeft:
- Snel afrekenproces
- Bekijk eenvoudig uw bestelstatus en bestelgeschiedenis
- Ontvang updates over onze nieuwe releases en speciale aanbiedingen
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op de inlogpagina op "Wachtwoord vergeten?" en je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde e-mailadres heb getypt?
Neem contact met ons op zodat we uw e-mailadres kunnen wijzigen. We kunnen uw e-mailadres, naam en adres wijzigen, maar we kunnen uw bestelling niet wijzigen. Dus vult u alstublieft uw adres in alle details in, anders wordt het pakket dat we naar u mailen teruggestuurd naar ons, of zullen we uw verzoek negeren om iedereen uit de problemen te redden.
Hoe veilig is mijn online bestelling?
Wanneer u online bestellingen plaatst met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Uw informatie wordt vervolgens SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardaanbieder gestuurd, waar uw kaart en transactie geautoriseerd en goedgekeurd zijn. Uw creditcardgegevens wordt niet op onze servers opgeslagen.
Levertijd?
Wij bieden gratis verzending aan binnen heel Nederland & België. Met een gemiddelde levertijd van 5-10 werkdagen. inclusief Track-and-Trace code.
Hoe volg ik mijn bestelling?
We zullen uw trackinginformatie e-mailen zodra uw bestelling is verzonden. Meestal ontvang je het trackingnummer een dag nadat we je bestelling hebben verzonden.U kunt uw bestelling hier volgen.
Vlekkeloze Klantenservice
Wij hechten veel aan klantenservice en zijn daarom 24/7 voor jou vragen bereikbaar!